Vom Lieferanten zum Wertschöpfungspartner

Product Information

Author
Thema: Informatik
EAN
4250697511136
Edition
2000
Umfang
48 Seiten
Delivery time
next business day

Vom Lieferanten zum Wertschöpfungspartner

Art-Nr.
52400
31.70 EUR *
Gesamtpreis: 31.70 EUR *

Prices incl. VAT

29.63 EUR excl. VAT

Ready to ship - Ready to download

Description

Vom Lieferanten zum Wertschöpfungspartner
VDMA 2000
48 Seiten

Mitgliederpreis nach Anmeldung sichtbar
ISBN 978-3-8163-0402-9

Zielgruppe:
Geschäftsleitungen und deren Führungskräfte im Bereich Marketing

Inhalt:
-Produktbegleitende Dienstleistungen eine notwendige Leistungesergänzung des Maschinen und Anlagebaus (Prof.Dr. Axel Gerhard, IWKA AG)
-Nutzwert produktbegleitender Dienstleistungen und Vermarktungskonzepte (Prof.Dr. Klaus Backhaus, Uni Münster)
-Kostenreduzierung beim Einsatz von Fluförderzeugen (Bruno Kulick, Linde AG)
-Produktbegleitende Dienstleistungen - Anspruch und Wirklichkeit (Volker Stauch, DaimlerChrysler AG)
-Prozessentwicklung - ein Schlüssel zur Parnterschaft in der Kunden-Lieferanten-Beziehung (Gerhard Lein, KUKA Schweißanlagen GmbH) -Cost Of Ownership - Reduktion der Lebenszykluskosten durch produktbegleitende Dienstleistungen (Jürgen Gießmann, M+W Zander GmbH) -Raus aus der Kommunikationsfalle - oder der Brückenschlag zum Kunden (Achim Litschko, RTS RiegerTeam Werbeagentur GmbH)

Digital Issues

Image

PDF

Model contracts or Technical Documents by EHEDG or FEM are available as editable pdfs, in some cases also as Word files.

Image

Online Reader

This is technically an alternative to the PDF. In essence, the licensee acquires the right to read the document, which is extended by several functions.

Image

Link Service

Here you licence a version in the original layout, hosted by us and branded with your company name, while you can refer to this servics with a link from your website.

Image

Books

Printed material will be sent to you with an invoice by  our distribution partner, the Stuttgarter Verlagskontor.

Icon Iamge
Service-Mail

If you are stuck or the FAQ in the footer has not helped you: Send us an email!

Can someone please help me?